Egyéni konzultáció és állapotfelmérés

A Stúdiónkba érkező új vendégekkel egyéni konzultációt és állapotfelmérést végzünk. Így van lehetőségünk megismerkedni egymással, megismerjük a várandósságod és szülésed körülményeit, felmérjük tested jelenlegi állapotát, és javaslatot teszünk neked arra vonatkozóan, hogy melyik óra lenne számodra a legalkalmasabb.

Mummy Tummy Training® : Regeneráció a szülést követően

A szétnyílt hasizom problémája egyre nagyobb figyelmet kap. A várandóság alatt a 35. héttől megfigyelhető a szövetek egymástól való távolodása, mely természetes folyamat. A várandósság és a baba érkezése átformálja egy nő testét és életét. Ezen változások egy része bizonyos esetekben természetes úton helyreáll. A szülést követő 6-12 hónap során természetes visszarendeződési folyamatok zajlanak az édesanya testében. 

A módszer többlépcsős, egyéni vagy kiscsoportos, szülés utáni regenerációs mozgásprogram, melynek elsődleges célja, hogy helyreállítsa és újra funkcionálissá tegye a terhesség során a légzésmintában, a medencefenék és a hasizmok működésében (egyébként törvényszerűen) bekövetkezett változásokat, helyreállítsa a mozgásmintákat, javítsa a testtartást, fejlessze a testtudatot és erősítse a teljes testet. 

A tréning komplex, regenerációs program, mely figyelembe veszi az anya egész testét ért változásokat. Alapja a légzőtorna, a gátizomzat tornája és a hasfal megnyúlt szöveteinek rekonstrukciója. A program végére megerősödik az izomfűző, javul a testtartás, a légzés hatékonyabb lesz, valamint a mindennapi életből vett mozgások hatékony kivitelezése is lehetővé válik..

A Mummy Tummy Training® a szülés után, a regenerációs időszakban ajánlott. Legjobb azonban, ha már várandósan elkezdjük és így megelőzhetjük az esetleges sérüléseket, illetve fenntarthatjuk az izomzat aktivitását a terhesség időszakában is. Illetve ha már jóval a szülést követően vagy, esetleg gyermeked már iskolás, akkor sincs veszve semmi, a regenerációt és a magadra figyelést soha nem késő elkezdeni.

Mummy Tummy Training® : egyéni foglalkozás

Itt kifejezetten a szülés utáni regeneráció fókuszálva, egyéni foglalkozások keretében, egyéni igényeknek megfelelően kialakított edzésprogram segítségével történik a regeneráció. Ilyen keretek között lehetséges a legnagyobb figyelem, a felépülés és fejlődés így a leghatékonyabb. Az óra baba-barát, gyermekkel is látogatható.

Mummy Tummy Training®: csoportos foglalkozás

A program, hasonlóan a Mummy Tummy Training® egyéni foglalkozásaihoz, a szülés utáni regenerációt helyezi fókuszba, annyi különbséggel, hogy kiscsoportos formában történik a regeneráció. Az alapok és elvek ugyanazok, az óra felépítése is hasonló, preventív és progresszív, ugyanakkor a csoportos óra dinamikai sajátosságának megfelelően kapcsolatteremtésre és másokkal való találkozásra is ad lehetőséget.
Kinek ajánljuk ezt a csoportos foglalkozást? Akiknek a várandósságot követően nincsenek nagyobb problémái, szeretnének újra lendületbe kerülni, ezzel együtt szeretnék újra integrálni a várandósság és szülés alatt igénybevett izmaikat tudatosan, odafigyelve a testük jelzéseire, és akik örömmel töltik szabadidejüket csoportban.
A programhoz való csatlakozás előfeltétele minden esetben egy állapotfelmérés és egyéni konzultáció, valamint a módszer alapjainak elsajátítása.

Prenatal-moves: Kismama fitnesz kicsit másként – csoportos óra

Kifejezetten várandósság idejére összeállított, ugrálás nélküli, magas intenzitású, teljes testet megmozgató, erősítő óra, figyelembe véve a várandósság sajátosságait. Megerősíted az izmaidat, felkészíted a tested  a szülés kihívásaira, miközben megalapozzuk a várandósság utáni gyorsabb és hatékonyabb felépülésedet is. Gyere, és tanuld meg, hogy érdemes mozogni a várandósságod 9 hónapjában, minimalizálva ezzel az esetleges fájdalmakat és kellemetlenségeket.

Mom-moves: Funkcionális edzés kicsit másként – csoportos óra

Hogy mi az a mom-moves? Képzelj el egy innovatív „női tornát”, és adj hozzá egy optimális kihívást jelentő, ugyanakkor hihetetlenül hatékony edzést.

Az órák jellegét legjobban talán az integratív-preventív-funkcionális jelzőkkel tudnám neked leírni. Az óra tartalmaz pilates elemeket, funkcionális erősítő edzést, alacsony intenzitású intervallum tréninget, kardió jellegű mozgásokat, valamint core-fókuszú gyakorlatokat. Mindemellett nagy hangsúlyt fektetek a légzésedre, légzéstechnikádra.

Ugrálás nincs, de funkcionális mozgások (guggolás, kitörés, tolás, húzás, cipelés) annál inkább. Olyan technikákat sajátíthatsz el, melyekkel a mindennapok kihívásai kacagtató gyerekjátéknak tűnnek majd, legyen az emeletre cipelni babakocsit és gyereket egyszerre, négykézláb kúszva-mászva tölteni a fél napot a játszószőnyegen és onnan számtalanszor felegyenesedni, vagy éppen háromezer darab szétszóródott legót összeszedegetni.

Az órák vidámak, inspirálóak és kihívást jelentenek. Kiszakadni a mindennapi mókuskerékből, magad mögött hagyni a tennivalókat és kötelességeket, egy órán keresztül magadra figyelni, magaddal lenni, mindeközben jókat nevetni: feltölt, energetizál és vitalizál – ez az, amit az edzéseink által magaddal vihetsz.

A kiscsoportos jelleg biztosítja a megosztott figyelem lehetőségét és az edzésmódszer hatékonyságát.

Az órához való csatlakozás előtt a prevenció miatt egyéni konzultáció és állapotfelmérés szükséges, előre egyeztetett időpontban.

Pilates (talaj pilates kiseszközökkel)

Néhány jelző, mely eszembe jut a Pilates kapcsán:

speciális gyakorlatsorok – hatékony – preventív – egész testet megmozgató – tudatos mozgás – harmonikus izomzat – légzés kontroll – központ stabilizálása.

Joseph H. Pilates nevéhez köthető mozgásforma mára igen népszerű és széles körökben elterjedt módszerré vált. Népszerűségét hatékonyságának és jótékony hatásának köszönheti. A pilatest bármikor elkezdheted, mindegy milyen az edzettségi állapotod, vagy hogy hány éves vagy. A gyakorlatok fokozatosan felépítettek, gyakorlással könnyen elsajátíthatóak. A torna után, bár elfáradsz, energikussá válsz, újra érzed majd a tested minden porcikáját.

A gyakorlatok során kontrollált légzéssel aktiváljuk a mélyebben fekvő, stabilizáló izmokat. Már néhány óra után bámulatos javulást fogsz tapasztalni a testtudatodban és az erőnlétedben, uralni kezded a tested.